»Bolj kot zgolj kapital pomembna poslovna kultura in japonska poslovna kultura je Slovencem blizu.«
»V Kulturnem domu Slovenj Gradec stremimo k temu, da gledalcem ponujamo čim bolj kakovosten in raznolik izbor evropske in svetovne kinematografije, zato smo veseli, da jim lahko ponovno približamo japonsko kulturo skozi filmska dela v okviru Tedna japonskega filma.«
»Čudež, da so se Slovenci sploh ohranili.«
»Slovenci smo izredno negativni, kar se odraža tudi v startup ekosistemu.«
»Jezikovna kultura je zame zelo pomemben dejavnik v kulturnem ustvarjanju Slovencev, kjerkoli že živimo.«
»Slovenci smo čudna nacija, ki ima zelo rada šport in kulturo.«
»Zastonjkarski poslovni model, ki ga je država v našem sektorju izumila z delom za reference in ga s pridom uporablja že zadnja tri desetletja, je pač najcenejši poslovni model, kar jih je.«
»Gre za enega najpomembnejših dogodkov iz kulturne zgodovine Slovencev, ki je predramil Slovensko krajino in narodnoprebudno ter jezikovno ozavestil Slovence med Muro in Rabo, hkrati pa je odločilno vplival na poenotenje slovenske knjižne norme sredi 19. stoletja.«
»Ekipa lahko deluje samo, če so dobri odnosi, zato pa je potrebna poslovna kultura, ki temelji na partnerstvu.«
»Grajena okolja so prostori, ki nastanejo, ko določene poseljene kraje obravnavamo kohezivno tako v smislu časa kot prostora. Naj povem natančneje: časovni razpon lahko obsega od enega do desetih ali celo stotih let. Prostor lahko zajema hišo, zgradbo, park ali polje. V okviru grajenega okolja se ta 'priročnik' osredotoča na prostore, globoko povezane z Japonsko kot narodom in njegovim ozemljem.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju